Gissel

Mitt vanliga gissel är läggningen -- idag som alla andra dagar. Jag tycker inte om den. Den är för mig slöseri med tid. Curlingmamman eller plyschpappan skulle säkert kalla den för kvalitétstid med barnen. Den upptar tid som jag kan göra annat på. Till exempel som att diska. Hatar det, men jag har tyvärr ingen passopp i köket. Eller annorstädes heller. Ännu mer tyvärr. Ibland leder dock min tidsivran till att jag biter mig själv i svansen. De små glina somnar aldrig. Jag anser dock att när man är i skolåldern så bör man kunna vara kapabel till att ligga och titta i en bok själv en stund innan man somnar. Självständighet är ett av mina ledord.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Detta lovar gott! Kommer att hänga här framöver.

2008-08-10 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0