Skönhet

Var är alla vackra människor? Det slår mig så gott som dagligen att det inte finns några snygga människor. Jag kan gå på stan en eftermiddag och inse när jag kommer hem att jag inte sett en enda som jag hade velat hångla med. För det är ju så man avgör om någon är snygg; -Kan jag tänka mig att hångla med den här personen? Det bli ju extra tydligt när man blir berusad och kan tänka sig att hångla till både höger och vänster. Svaret på frågan blir dock i nyktert tillstånd ja ungefär ett par gånger per år.

Men visst är smaken otroligt subjektiv. Det handlar ju om reflektioner och personliga preferenser. Jag kan dock bara konstatera att enligt mig måste de vackra vara utrotningshotade.

Kommentarer
Postat av: Iggy G

Haha jag tycker du e rolig som berömmer ett inlägg som går på djupet istället för bara massa tjurskit om ytliga saker och sen kommer ett inlägg här som var ett av de mest ytliga jag läst på länge. Jag hoppas att du antingen är jävligt självironisk eller är under 18 år annars är det lite pinsamt.

Bara för det så kommer nästa inlägg att inkludera minst ett par rosa skor och en bild på mitt lortiga badrum!

2008-08-26 @ 22:39:15
URL: http://iggyg.blogg.se/
Postat av: marla

Var rör du dig? Du går på fel ställen!

2008-09-05 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0